
نمایندگی گوگل ادز
با توجه به رشد چشمگیر بازار اینترنتو دیجیتال، سیاست برتینا در سال جدید توسعه این بازار در ایران و گسترش همکاری با فعالان عرصه وب، اینترنت و تبلیغات است. در این راستا، برتینا سرویسهای متعددی را برای حمایت از این فعالان ارائه میدهد. شما نیز میتوانید از خدمات حمایتی برتینا بهرهمند شوید. برای کاهش نگرانی نمایندگان از موفقیت در این بازار، برتینا طرح نمایندگی بدون پیشپرداخت را ارائه داده است؛ بدین معنا که پرداخت نماینده پس از جذب مشتری انجام میشود.

نمایندگی اعتباری تبلیغ در گوگل
در این طرح، نماینده تنها پس از جذب هر مشتری، مبلغی پرداخت میکند و در واقع نیاز به پرداخت اولیه نیست. نحوه استفاده از طرح نمایندگی اعتباری تبلیغ در گوگل، به این صورت است که نماینده در ابتدا درخواست فعالسازی سرویس نمایندگی را ارسال میکند (این فعالسازی رایگان است). سپس شروع به بازاریابی و تبلیغات محصولات خود کرده و در هنگام جذب هر مشتری به ازای همان مشتری، بدون تخفیف، مبلغ را با برتینا تسویه میکند. هنگامی که مجموع سفارشات وی به مبلغ حداقل پرداخت مشخص شده در پلان و یا بیشتر از آن رسید، نماینده درخواست محاسبه تخفیف میکند. در این حالت میزان تخفیف آن پلان محاسبه و به عنوان اعتبار به ناحیه کاربری نماینده منتقل میشود و نماینده میتواند با این مبلغ، مجدد اقدام به سفارش کند. در این طرح، هیچ گونه هزینهای وجود ندارد و تمامی مبلغ پرداختی مشتری اعتبار بوده و قابل خرج کردن است و نماینده براساس نوع پلن انتخابی، تخفیف از برتینا دریافت میکند. در این طرح پلنهای نمایندگی تصاعدی است؛ یعنی، هنگامی که مجموع سفارشات نماینده به حداقل پرداخت هر پلنی برسد سطح نمایندگی به پلن بعدی تغییر و میزان تخفیفات نمایندگی وی افزایش مییابد.

تعرفه نمایندگی تبلیغات اختصاصی در گوگل



شرایط نمایندگیها
- برتینا در حال حاضر از طریق شبکه نمایندگیها در سراسر کشور خدمات و محصولات خود را ارائه میدهد.
- اخذ نمایندگی برای «اشخاص حقیقی» و «اشخاص حقوقی» امكانپذیر است.
- نمایندگیهای برتینا قادر به فروش خدمات و محصولات شركت بوده و سود نماینده تخفیف وی است.
- تخفیف نماینده با توجه به تعرفه نمایندگیها تعیین میشود.
- طبق تعرفه نمایندگیها، تخفیف نماینده در مورد هر یک از خدمات و محصولات متفاوت بوده و هر چه میزان اعتبار نماینده بیشتر باشد، تخفیف دریافتی وی نیز در مورد هر یک از خدمات و محصولات بیشتر است.
- اعتباری که نماینده طبق تعرفه پرداخت میکند، تماما قابل مصرف بوده و در صورت اتمام اعتبار هیچ محدودیت حداقل و حداکثری برای شارژ مجدد آن وجود ندارد.
- نماینده شارژ اعتبار خود را میتواند با هریک از روشهای پرداخت انجام دهد. (پرداخت اینترنتی، پرداخت بانکی، پرداخت خودپردازی، پرداخت چکی)
- نمایندگیها از طریق كنترل پنل اصلی برتینا به صورت آنلاین تا سقف اعتبار خود قادر به فروش هستند و برای هر فروش نیازی به تماس با شرکت نیست.
- پشتیبانی مشترکین نمایندگیها در صورت تمایل نماینده، به عهده شرکت است و نماینده، پس از فروش میتواند پشتیبانی مشترک خود را به شرکت بسپارد.
- هیچ محدودیت حداقل یا حداکثری بر قیمتگذاری توسط نماینده در نظر گرفته نشده است و نماینده میتواند محصولات خود را به هر قیمت ارائه کند.
- نام نمایندگیها، در صورت تمایل، در جایی ارائه نمیشود.
مزایا و تسهیلات اخذ نمایندگی گوگل ادز برتینا
شما هم به جمع نمایندگان برتر گوگل ادز بپیوندید و از خدمات منحصر به فرد برتینا بهرهمند شوید.
بدون پرداخت اولیه، نمایندگان به کنترل پنل آنلاین دسترسی دارند و میتوانند به راحتی موجودی و اعتبار خود را مدیریت کنند.
فروش خدمات بر اساس اعتبار نماینده است و در سیستم آنلاین، موجودی و وضعیت اعتبار بهصورت شفاف نمایش داده میشود.
تخفیفات نمایندگان به صورت تصاعدی محاسبه میشود؛ هر چه اعتبار بیشتر، تخفیف بیشتر.
نمایندگان میتوانند سطح و تخفیفهای خود را بر اساس اعتبار اولیه انتخاب کنند.
نمایندگان میتوانند قیمتگذاری خود را بدون محدودیت انجام دهند و تخفیفها را لحاظ کنند.
نمایندگان میتوانند سطح و تخفیفهای خود را بر اساس اعتبار اولیه انتخاب کنند.
موفقیت شما
پشتیبانی بخش فنی بهصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از طریق تیکت، چت و تماس تلفنی پاسخگوی شما است.
-
✓
در هر زمان، از طریق چت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
-
✓
ما مشکلات شما را در کمتر از چند دقیقه حل میکنیم.
-
✓
از مسائل کوچک تا چالشهای بزرگ، ما همراه شما هستیم.




مراحل ثبت کمپین در برتینا
با ثبت کمپین خود در برتینا، یک گام بزرگ در تبلیغات دیجیتال و توسعه کسبوکارتان بردارید.
1 - ثبتنام در پنل کاربری
ابتدا شرایط، مزایا و پرسشهای متداول سرویس تبلیغات کلیکی گوگل توسط برتینا را مطالعه کنید.

2 - انتخاب پلنها و خرید
در این مرحله لازم است پلنهای ارائه شده تبلیغات کلیکی گوگل ادز را بررسی و آنالیز کنید.

3 - ارسال تیکت به پشتیبانی
در مرحله آخر، جهت راهاندازی و تنظیمات کمپین به پشتیبانی تیکت ارسال کنید.

سوالات متداول
سوالات بیشتربرتینا نماینده رسمی گوگل ادز در ایران


